Co to jest CyberRescue?

Jako Twój bank, zapewniamy bezpieczeństwo Twoim finansom, ale nie mamy większego wpływu na inne zagrożenia czyhające w internecie, np. phishing czy wirusy, które mogą ukraść Twoje dane. Dlatego polecamy Ci usługę CyberRescue czyli dodatkową i całkowicie bezpłatną ochronę w świecie on‑line, z którą zyskasz profesjonalne wsparcie ekspertów w zakresie m.in.:

przejęcia Twojego konta na portalach społecznościowych

kradzieży środków znajdujących się w Twoim wirtualnym portfelu

włamania na Twoją skrzynkę e-mail

kradzieży Twojej tożsamości w internecie

wyłudzenia kredytu na Twoje nazwisko oraz wielu innych problemów.

Aktywuj usługę CyberRescue i zgłoś zdarzenie. Profesjonalny zespół ekspertów zrobi wszystko, żeby Ci pomóc, bo Twoje bezpieczeństwo w sieci jest dla nas najważniejsze. CyberRescue monitoruje sieć internetową 24h na dobę i na bieżąco będzie Cię informować o zdarzeniach, na które powinieneś uważać.

Kliknij by przejść na stronę CyberRescue.

Aktywuj

Sprawdź w czym może Ci pomóc CyberRescue

Paweł otrzymał e-mail o wycieku jego danych.

CyberRescue:

  • sprawdzi, czy rzeczywiście doszło do wycieku danych
  • ustali pochodzenie wiadomości
  • podpowie jak zabezpieczyć się przed wykorzystaniem skradzionych danych przez oszustów i chronić się przed wyciekami danych w przyszłości
  • pomoże zmienić hasła i podpowie jak zabezpieczyć sprzęt przed atakami

Ktoś przejął konto Kasi na serwisie społecznościowym.

CyberRescue:

  • pomoże jej w odzyskaniu dostępu do serwisu
  • przeprowadzi Kasię przez kontrolę szkód na koncie
  • wskaże, jak dodatkowo zabezpieczyć konto na przyszłość

Tomek nie dostał towaru, który zamówił na portalu aukcyjnym i nie może się skontaktować ze sprzedawcą.

CyberRescue:

  • złoży za niego wniosek reklamacyjny na portalu
  • dopilnuje, aby jego reklamację rozpatrzono terminowo
  • zrobi wszystko, by środki wróciły na konto Tomka

Paulinie skradziono telefon, na którym miała dużo prywatnych zdjęć i danych.

CyberRescue:

  • podpowie, jak zablokować telefon oraz kartę SIM
  • pomoże zdalnie wykasować dane i zamieści w telefonie ostrzeżenie o tym, że go skradziono
  • przygotuje gotowy wniosek na policję

Ania otrzymała podejrzanego maila.

CyberRescue:

  • sprawdzi, czy wiadomość jest bezpieczna
  • podpowie, jak rozpoznawać niebezpieczne maile

Kliknij by przejść na stronę CyberRescue.

Aktywuj

Eksperci CyberRescue są do Twojej dyspozycji 24h na dobę, a skontaktować się z nimi możesz:

poprzez Messenger

telefonicznie: 600 112 112

poprzez wiadomość SMS: 732 483 112

Najczęściej zadawane pytania

Czym zajmuje się CyberRescue?

CyberRescue zajmuje się pomocą klientom, którzy doświadczają jakichkolwiek problemów z bezpieczeństwem sieci i sprzętu komputerowego, którego używają. Z CyberRescue można się skontaktować przez SMS, Messenger, telefon i e-mail, przez 24h/dobę, a zespół specjalistów zrobi wszystko, co w ich mocy, by rozwiązać Twój problem.

Jak mogę włączyć usługę CyberRescue?

Usługę możesz włączyć, korzystając z formularza na stronie https://pl.cyberrescue.me/santander/.

Ile kosztuje CyberRescue?

CyberRescue jest usługą bezpłatną dla klientów Santander Select w Santander Bank Polska.

W jaki sposób CyberRescue się ze mną skontaktuje?

Po wybraniu najbardziej wygodnego dla Ciebie kanału komunikacji (Messenger, SMS, e-mail) CyberRescue będzie się z Tobą kontaktować tak, jak chcesz.

Dla kogo dostępna jest usługa CyberRescue?

Usługa jest dostępna dla klientów Santander Select w Santander Bank Polska.

Czy usługa CyberRescue to serwis IT?

CyberRescue nie działa jak serwis IT. Bardziej jak Centrum Pomocy, które jest zawsze tam, gdzie chodzi o bezpieczeństwo Twoich danych, Twojego dostępu do serwisów internetowych i kont w mediach społecznościowych.