Linia Select

Komfortowa i bezpieczna obsługa

Wiemy, jak trudno znaleźć naszym klientom czas na wizytę w oddziale. Dlatego oddajemy do Państwa dyspozycji osobistego doradcę telefonicznego na Linii Select. Jego zadaniem jest obsługa zleceń dotyczących usług bankowych. Wiele z nich będą mogli Państwo złożyć bez wychodzenia z domu.

Linia Select czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 21:00 pod nr telefonu 61 885 86 00*.

NAJWAŻNIEJSZE KORZYŚCI

  • Obsługa zleceń bez wychodzenia z domu
  • Bezpieczna i uproszczona identyfikacja klienta
  • Wysoka jakość obsługi Santander Select
  • Minimum formalności

DODATKOWE INFORMACJE

Z pomocą doradcy telefonicznego na Linii Select Klienci mogą m.in.

  • zawierać umowy o usługi bankowe, w tym lokaty negocjowane,
  • zapoznać się w ofertą oszczędnościowo-inwestycyjną,
  • uzyskać dostęp do informacji o stanie salda rachunków, danych szczegółowych rachunków oraz do historii operacji i złożonych dyspozycji,
  • składać dyspozycje przelewów na rachunek własny lub obcy,
  • składać zlecenia nabycia, zbycia i zamiany jednostek uczestnictwa funduszy inwestycyjnych Santander,
  • mieć zapewnioną posprzedażową obsługę kredytową,
  • składać reklamacje i wyjaśniać wątpliwości.
 

Za pomocą Linii Select mogą Państwo zawrzeć umowę o:

 

oraz złożyć wniosek o:

 

Wykaz wszystkich dyspozycji i transakcji dostępnych w ramach Linii Select jest dostępny w załączniku nr 1 do Zasad korzystania z usługi bankowości telefonicznej SELECT

Dla Państwa bezpieczeństwa

Podczas pierwszej rozmowy konieczne jest podanie numeru NIK i losowo wybranych znaków hasła PIN, które nadają Państwo samodzielnie w usługach Santander internet.

…a dla wygody

mogą Państwo skorzystać z nowoczesnej biometrycznej metody identyfikacji i złożyć próbkę głosu. Polega to na kilkukrotnym powtórzeniu danego zdania, by komputer zapamiętał Państwa głos. Przy następnym połączeniu nie będą Państwo proszeni o podanie PIN-u, a jedynie o NIK i powtórzenie danej frazy.

Biometria głosowa to technologia używana do identyfikacji osób przez analizę głosu, który jest unikatowy dla każdej osoby. Umożliwia ona zatem bardzo prostą i bezpieczną identyfikację, zastępując PIN.

 

DOKUMENTY I PLIKI DO POBRANIA

  • Taryfa Opłat i Prowizji - Za czynności wykonane za pośrednictwem Linii Select pobierane są od Klientów opłaty i prowizje ustalone w obowiązującej w TARYFA OPŁAT I PROWIZJI POBIERANYCH PRZEZ SANTANDER BANK POLSKA S.A. ZA CZYNNOŚCI BANKOWE DLA KLIENTÓW INDYWIDUALNYCH w wysokości równej dla opłat za czynności wykonane za pośrednictwem Oddziału Banku.
  • Zasady korzystania z Usług Bankowości Telefonicznej SELECT

JAK ZAMÓWIĆ

W PLACÓWCE

  1. Odwiedź placówkę Santander Bank Polska.
  2. Podpisz Umowę Usług Bankowości Telefonicznej Select.
  3. Jeżeli masz umowę o usługi bankowości elektronicznej to Doradca aktywuje dla Ciebie usługi Santander telefon, w przeciwnym razie musisz ją najpierw podpisać.
  4. Korzystaj z Linii Select.
Pokaż mapę placówek

W Santander online

  1. Zaloguj się do Santander online
  2. Wybierz zakładkę Oferta banku
  3. Na liście produktów wybrać „Umowa Select” i kliknąć „Podpisz umowę”
  4. Postępuj zgodnie z instrukcjami
  5. Korzystaj z Linii Select
Przejdź do Santander online

* Opłata za połączenie z Linią Select zgodna z taryfą danego operatora. Szczegóły oferty Santander Bank Polska, informacje o opłatach, prowizjach i oprocentowaniu dostępne są w placówkach Santander Bank Polska S.A. oraz na stronie internetowej santander.pl. Stan na 10.09.2018 r.