serdecznie witam w świecie bankowości osobistej Santander Select i dziękuję za okazane nam
zaufanie. Nie mam wątpliwości, że nasza partnerska współpraca przyniesie obustronną
satysfakcję i wymierne korzyści.
W ramach obsługi Santander Select zapewniamy Państwu dostęp do ekskluzywnych usług i
produktów finansowych na wyjątkowych warunkach. Zapewniamy bezpieczną i bezzwłoczną obsługę
codziennych zleceń bankowych, jak też spersonalizowane, zróżnicowane strategie pomnażania
kapitału. Dzięki szczegółowej analizie stopnia zaangażowania, zakładanego czasu i celu,
możemy Państwu proponować rozwiązania z perspektywami na nieprzeciętny zysk.
Status klienta Select daje Państwu szereg przywilejów. Jednym z nich jest kompleksowa
obsługa świadczona przez osobistego doradcę i telefoniczną Linię Select – dostępne z każdego
zakątka świata. Za ich pośrednictwem zrealizują Państwo te same dyspozycje, co w oddziale
banku.
Zachęcam do zapoznania się ze światem bankowości osobistej Select w Santander Bank
Polska.
Łączę wyrazy szacunku.
Iwona Derewońko
Dyrektor Biura Relacji z Klientem Select
prestiżowa oferta dla wymagających
Traktujemy Państwa z należnym
szacunkiem i uwagą.
Dlatego oferujemy Państwu
najwyższej klasy produkty
i usługi oraz wsparcie
profesjonalnych doradców.
Doradca Select pomoże Państwu w codziennych kontaktach z bankiem oraz przy wyborze najlepszych warunków planowanych inwestycji.
Linia Select – możliwość realizacji zleceń z każdego miejsca na świecie.
profesjonalne zarządzanie funduszami przez wysoko wykwalifikowanych specjalistów
ponad 20 letnie doświadczenie Santander TFI S.A. w inwestowaniu na rodzimym oraz
zagranicznych rynkach finansowych
wiele możliwości inwestycyjnych
elastyczność i wygodę inwestycji
dostęp do funduszy przez usługę Santander internet
możliwość obsługi funduszy telefonicznie przez Linię Select
główne korzyści
Niestandardowe oprocentowanie i czas trwania
Dowolny sposób przekazania odsetek i kapitału po upływie terminu
Dostęp do środków przez internet i telefon dla Użytkowników usług Santander internet
główne korzyści
Członkostwo w prestiżowym programie Priority Pass umożliwiającym wstęp do komfortowych saloników
lotniskowych na całym świecie
Realizacja niestandardowych życzeń w ramach serwisu Concierge, zlecanych zarówno przez telefon, jak i przez
platformę internetową concierge.europ-assistance.pl (Usługi concierge są realizowane w
ramach ubezpieczenia Assistance Platinum)
Dostęp do ubezpieczenia Assistance Platinum (pomoc w podróży samochodem, pomoc w
domu i pomoc medyczna na terenie Polski)
Możliwość rezerwacji luksusowych hoteli na całym świecie poprzez stronę myvisaluxuryhotels.com oraz dostęp do wielu przywilejów
główne korzyści
Bezpłatne prowadzenie Konta Select, jeśli spełnią Państwo warunki bezpłatnego korzystania z konta lub 45 zł miesięcznie. Więcej
Bezpłatne transakcje: przelewy natychmiastowe i internetowe, polecenia zapłaty, zlecenia stałe
Bezpłatne wypłaty kartą Visa Select ze wszystkich bankomatów w Polsce i brak opłaty banku za wypłaty z bankomatów za granicą
Bez prowizji za przewalutowanie transakcji zagranicznej wykonanej kartą Visa Select w innej walucie niż PLN
Bezpłatne przelewy zagraniczne z konta w złotych albo konta walutowego na rachunki do banków z Grupy Santander
1% zwrotu za rachunki (gaz, prąd, TV, internet, telefon) – do 300 zł rocznie
Bezpłatne prowadzenie Rachunku maklerskiego VIP dla posiadaczy Konta Select
główne korzyści
Bezpieczeństwo dzięki identyfikacji klientów za pomocą numeru NIK i powiązanego z nim kodu PIN.
Komfortowa i przyjazna obsługa operacji bankowych
Wysoka jakość świadczonych usług
Doradcy na Linii Select są do Państwa dyspozycji pod nr telefonu 61 885 86 00, w dni
robocze od 7.00 do 21.00
obsługa godna klienta SELECT
Chcemy jak najlepiej Państwu służyć. Dlatego dokładamy starań, żeby pozostawać w stałym
kontakcie. Jednocześnie pragniemy podkreślić, że szanujemy Państwa czas i z myślą o tym
stworzyliśmy zróżnicowane, komfortowe kanały komunikacji dla kompleksowego wsparcia w
codziennych relacjach z bankiem.
bankowość internetowa i mobilna
Nieustannie wdrażamy innowacyjne rozwiązania, które ułatwiają szybki i bezpieczny
kontakt z bankiem – o każdej porze i z każdego miejsca na świecie. Jesteśmy zawsze tam,
gdzie nasi klienci.
Stworzona specjalnie dla zamożnych klientów internetowa strefa
bankowości osobistej Select jest kompendium wiedzy na temat wszystkich produktów
i usług, które świadczy Państwu Santander Bank Polska.
kontakt z SANTANDER BANK POLSKA
Zróżnicowanie kanałów kontaktu i ich powszechna dostępność są bardzo ważne. Dlatego nasi
klienci mogą skonsultować się z pracownikami banku telefonicznie, e-mailowo oraz
listownie.
Santander Bank
Polska jest trzecią siłą sektora bankowego w Polsce. Swoją pozycję
zawdzięcza dynamicznemu rozwojowi, wysokiej jakości produktom, innowacyjności,
konsekwentnemu budowaniu siły marki i stałemu dążeniu do perfekcji w relacjach z
klientami.
Głównym akcjonariuszem Santander Bank Polska jest Banco Santander – jeden z największych banków na świecie pod względem kapitalizacji rynkowej.
Naszą misją jest pomoc klientom w rozwoju, ponieważ prawdziwy rozwój dzieje się każdego dnia.
Naszą wizją jest stać się najlepszym bankiem detalicznym i biznesowym, który dba o
lojalność pracowników, klientów, akcjonariuszy i społeczności lokalnych.
W Polsce program uruchomiony został w grudniu 2011 roku. Polska
dywizja Santander Universidades prowadzi współpracę z ponad 61 kluczowymi uczelniami
w naszym kraju. Na całym świecie Santander Universidades zrzesza ich ponad 1000. Polskie
uniwersytety aktywnie korzystają z możliwości, jakie daje Santander Universidades.
Jedną z fundamentalnych praktyk Santander Universidades jest wspieranie
indywidualnych programów badawczych z zakresu przedsiębiorczości, rozwoju badań
naukowych, szczególnie w zakresie nowych technologii, mobilności studentów oraz
pracowników, a także rozwoju networkingu.
Fundacja Santander Bank Polska im. I.J.
Paderewskiego działa na rzecz rozwoju społeczeństwa obywatelskiego –
inspirujemy, stwarzamy możliwości, aktywnie angażujemy się w życie lokalnych
społeczności przez programy grantowe i sieć wolontariuszy Fundacji, promujemy
kreatywność i przedsiębiorczość młodych ludzi.
Trzeci pod względem aktywów
7,4 mln Klientów2
3,2 mln aktywnych Klientów w kanałach elektronicznych3
co nas wyróżnia?
W rankingu 2022 roku Instytucja Roku Santander Bank Polska kolejny rok z rzędu został nagrodzony w kategoriach: Najlepsza Obsługa w Placówce, Najlepsza Obsługa w Kanałach Zdalnych, Najlepszy Bank dla Firm. Wyróżnienie otrzymała też Fundacja Santander Bank Polska za działania na rzecz Społecznej Odpowiedzialności.
Santander Bank Polska po raz drugi zdobył I miejsce w kategorii "Złoty Bank – najlepsza wielokanałowa jakość obsługi" w rankingu "Złoty Bankier 2022" organizowanym przez Bankier.pl i "Pulsu Biznesu" przy wsparciu Minds&Roses i Obserwatorium.biz. To już 5. podium banku za najlepszą wielokanałową jakość obsługi.
Santander Bank Polska po raz drugi z rzędu zwyciężył w rankingu miesięcznika FORBES – „Bank Przyjazny Firmie”. W rankingu bank doceniono za jakość obsługi, pozyskiwanie klienta, zdalne kanały kontaktu.
Santander zdobył tytuł „Bank Roku” w kategorii „Inkluzywna bankowość” magazynu The Banker
biznes i wyniki 31.12.2022
Kredyty (brutto)
158 mld
Depozyty
195 mld
Fundusze Klientów
209 mld
Aktywa
259 mld
Zysk należny akcjonariuszom
2 799 mln
udział w rynku1
Kredyty
11,8%
Depozyty
11,3%
PLACÓWKI I KLIENCI
SANTANDER
SCB
Oddziały
351
50
Bankomaty
1412
Zatrudnienie
9,2 tys.
1,5 tys.
1. Udział rynku dla Grupy Santander Bank Polska na 31.12.2022 r.
2. Włączając SCB.
3. Wyłączając SCB. Digital: klienci, którzy zalogowali się przynajmniej raz w danym
miesiącu.
160 mln Klientów indywidualnych, firmowych, instytucji
publicznych oraz instytucji
206 tys. pracowników dba o jakość usług i produktów
10 głównych rynków: Polska, Wielka Brytania, Brazylia, Hiszpania,
Chile Argentyna, Meksyk, USA, Niemcy i Portugalia
rozwiń skrzydła z santander bank polska
Materiał nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 ustawy – Kodeks cywilny.
Z oferty kredytowej mogą skorzystać osoby, które spełniają wymagane przez Bank warunki oceny zdolności kredytowej.
Z usługi bankowości telefonicznej Linia Select mogą korzystać klienci Santander Select, czyli osoby, które mają minimum 10 tys. zł wpływów miesięczne na rachunek płatniczy lub mają minimum 150 tys. zł oszczędności w banku - w każdym z ostatnich 3 miesięcy przed zawarciem Umowy i zawarły umowę usług Santander online.
Santander Bank Polska S.A. jest Bank jest agentem ubezpieczeniowym Santander Allianz TUŻ. Bank jest wpisany pod nr 11135943/A do rejestru pośredników ubezpieczeniowych, który prowadzi KNF.
Ochrona ubezpieczeniowa w zakresie ubezpieczenia Assistance Platinum świadczona jest przez Europ Assistance S.A. na podstawie umowy ubezpieczenia grupowego zawartej z Santander Bank Polska S.A. Warunki Ubezpieczeń określające szczegółowe zasady ubezpieczenia (w tym zakres ubezpieczenia, zasady odstąpienia/rezygnacji, wyłączenia lub ograniczenia odpowiedzialności ubezpieczyciela) oraz Karty Produktów dostępne są na stronie www.santander.pl oraz w oddziałach banku
Informacje o usłudze Concierge ujęte są w Ogólnych warunkach ubezpieczenia Assistance Posiadaczy i użytkowników Kart Kredytowych Platinum wydawanych przez Santander Bank Polska S.A.
Santander Bank Polska S.A. jest dystrybutorem jednostek uczestnictwa Funduszy Santander FIO i Santander Prestiż SFIO zarządzanych przez Santander TFI S.A. Nabywanie i zbywanie jednostek uczestnictwa wskazanych funduszy inwestycyjnych jest możliwe po uprzednim zawarciu z Bankiem stosownej umowy. Wartość aktywów netto niektórych subfunduszy cechuje się dużą zmiennością ze względu na skład portfela inwestycyjnego. Niektóre subfundusze mogą inwestować więcej niż 35% aktywów w papiery wartościowe emitowane, gwarantowane lub poręczane przez Skarb Państwa lub Narodowy Bank Polski. Fundusze nie gwarantują realizacji założonego celu inwestycyjnego ani uzyskania określonego wyniku inwestycyjnego. Uczestnik musi liczyć się z możliwością straty przynajmniej części wpłaconych środków. Dane finansowe dotyczące funduszy oraz czynniki ryzyka znajdują się w kluczowych informacjach dla inwestorów (KIDI) oraz prospektach informacyjnych dostępnych na SantanderTFI.pl . Przed podjęciem decyzji inwestycyjnej Uczestnik powinien wziąć pod uwagę opłaty związane z danym Funduszem oraz uwzględnić ewentualne opodatkowanie zysku. Klasyfikacja subfunduszy jest uzależniona od parametrów wskazanych przez Santander TFI S.A. w KIDI oraz prospekcie informacyjnym. Materiał nie stanowi porady inwestycyjnej czy rekomendacji, ma wyłącznie charakter informacyjny oraz promocyjny i nie może być wyłączną podstawą podejmowania decyzji inwestycyjnych. Fundusze inwestycyjne nie są objęte systemem gwarantowania, o którym mowa w ustawie z dnia 10 czerwca 2016 r. o Bankowym Funduszu Gwarancyjnym, systemie gwarantowania depozytów oraz przymusowej restrukturyzacji.
Właścicielem i organizatorem Programu Priority Pass jest Priority Pass Limited, 520 Fulham Road, London, SW6 5NJ Wielka Brytania.
Usługę Kiosk Select świadczy Media Carrier Solutions GmbH z siedzibą przy Feringastraβe 6, 85774 Monachium, Niemcy.
Usługę CyberRescue świadczy CyberRescue Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Modlińska 129/U10, 03-186 Warszawa.
Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD oraz w placówkach banku.
Santander internet i Santander mobile to usługi bankowości elektronicznej. Linia Select i Infolinia to usługi bankowości telefonicznej.
Karta Visa Select to debetowa karta płatnicza.
Opłata miesięczna za kartę to opłata za usługę obsługi karty debetowej.
Konto Select to rachunek płatniczy.
Wypłata gotówki kartą za granicą na terenie krajów EOG poza Polską, jest transgraniczną transakcją płatniczą przy użyciu karty debetowej do płatności gotówkowych.
Przelew natychmiastowy jest poleceniem przelewu Express ELIXIR lub poleceniem przelewu BlueCash.
Przelew to polecenie przelewu lub poleceniem przelewu wewnętrznego.
Transakcja wykonana w innej walucie niż PLN będzie przewalutowana, co wiąże się z kosztem kursu walutowego, który stosujemy.
Szczegóły oferty, informacje o opłatach, prowizjach i oprocentowaniu dostępne są w placówkach banku oraz na naszej stronie.
Infolinia: 1 9999 – opłata zgodna z taryfą danego operatora. Stan na 1.09.2023 r.
witamy w świecie Santander Select
z szerokim widokiem na finanse
Szanowni Państwo,
serdecznie witam w świecie bankowości osobistej Santander Select i dziękuję za okazane nam
zaufanie. Nie mam wątpliwości, że nasza partnerska współpraca przyniesie obustronną satysfakcję
i wymierne korzyści.
W ramach obsługi Santander Select zapewniamy Państwu dostęp do ekskluzywnych usług i produktów
finansowych na wyjątkowych warunkach. Zapewniamy bezpieczną i bezzwłoczną obsługę codziennych
zleceń bankowych, jak też spersonalizowane, zróżnicowane strategie pomnażania kapitału. Dzięki
szczegółowej analizie stopnia zaangażowania, zakładanego czasu i celu, możemy Państwu proponować
rozwiązania z perspektywami na nieprzeciętny zysk.
Status klienta Select daje Państwu szereg przywilejów. Jednym z nich jest kompleksowa obsługa
świadczona przez osobistego doradcę i telefoniczną Linię Select – dostępne z każdego zakątka
świata. Za ich pośrednictwem zrealizują Państwo te same dyspozycje, co w oddziale banku.
Zachęcam do zapoznania się ze światem bankowości osobistej Select w Santander Bank Polska.
Łączę wyrazy szacunku.
Iwona Derewońko Dyrektor Biura Relacji z Klientem Select
czytaj dalej
prestiżowa oferta dla wymagających
Traktujemy Państwa z należytym szacunkiem i uwagą. Dlatego oferujemy Państwu najwyższej klasy produkty i usługi oraz wsparcie profesjonalnych doradców.
Doradca Select pomoże Państwu w codziennych kontaktach z bankiem oraz przy wyborze najlepszych warunków planowanych inwestycji.
Linia Select – możliwość realizacji zleceń z każdego miejsca na świecie.
Dowolny sposób przekazania odsetek i kapitału po upływie terminu
Dostęp do środków przez internet i telefon dla Użytkowników usług Santander internet
główne korzyści
Członkostwo w prestiżowym programie Priority Pass umożliwiającym wstęp do komfortowych saloników
lotniskowych na całym świecie
Realizacja niestandardowych życzeń w ramach serwisu Concierge, zlecanych zarówno przez telefon, jak i przez
platformę internetową concierge.europ-assistance.pl (Usługi concierge są realizowane w
ramach ubezpieczenia Assistance Platinum)
Dostęp do ubezpieczenia Assistance Platinum (pomoc w podróży samochodem, pomoc w
domu i pomoc medyczna na terenie Polski)
Możliwość rezerwacji luksusowych hoteli na całym świecie poprzez stronę myvisaluxuryhotels.com oraz dostęp do wielu przywilejów
główne korzyści
Bezpłatne prowadzenie Konta Select, jeśli spełnią Państwo warunki bezpłatnego korzystania z konta lub 45 zł miesięcznie. Więcej
Bezpłatne transakcje: przelewy natychmiastowe i internetowe, polecenia zapłaty, zlecenia stałe
Bezpłatne wypłaty kartą Visa Select ze wszystkich bankomatów w Polsce i brak opłaty banku za wypłaty z bankomatów za granicą
Bez prowizji za przewalutowanie transakcji zagranicznej wykonanej kartą Visa Select w innej walucie niż PLN
Bezpłatne przelewy zagraniczne z konta w złotych albo konta walutowego na rachunki do banków z Grupy Santander
1% zwrotu za rachunki (gaz, prąd, TV, internet, telefon) – do 300 zł rocznie
Bezpłatne prowadzenie Rachunku maklerskiego VIP dla posiadaczy Konta Select
główne korzyści
Bezpieczeństwo dzięki identyfikacji klientów za pomocą numeru NIK i powiązanego z nim kodu PIN.
Komfortowa i przyjazna obsługa operacji bankowych
Wysoka jakość świadczonych usług
Doradcy na Linii Select są do Państwa dyspozycji pod nr telefonu 61 885 86 00, w dni
robocze od 7.00 do 21.00
profesjonalne zarządzanie funduszami przez wysoko wykwalifikowanych specjalistów
ponad 20 letnie doświadczenie w Santander TFI S.A. w inwestowaniu na rodzimym oraz
zagranicznych rynkach finansowych
wiele możliwości inwestycyjnych
elastyczność i wygodę inwestycji
dostęp do funduszy przez usługę Santander internet
możliwość obsługi funduszy telefonicznie przez Linię Select
czytaj dalej
obsługa godna klienta select
Chcemy jak najlepiej Państwu służyć. Dlatego dokładamy starań, żeby pozostawać w stałym kontakcie.
Jednocześnie pragniemy podkreślić, że szanujemy Państwa czas i z myślą o tym stworzyliśmy
zróżnicowane, komfortowe kanały komunikacji dla kompleksowego wsparcia w codziennych relacjach z
bankiem.
bankowość internetowa i mobilna
Nieustannie wdrażamy innowacyjne rozwiązania, które ułatwiają szybki i bezpieczny kontakt z bankiem
– o każdej porze i z każdego miejsca na świecie. Jesteśmy zawsze tam, gdzie nasi klienci.
Stworzona specjalnie dla zamożnych klientów internetowa strefa bankowości osobistej Select jest kompendium wiedzy na
temat wszystkich produktów i usług, które świadczy Państwu Santander Bank Polska.
kontakt z SANTANDER BANK POLSKA
Zróżnicowanie kanałów kontaktu i ich powszechna dostępność są bardzo ważne. Dlatego nasi klienci
mogą skonsultować się z pracownikami banku telefonicznie, e-mailowo oraz listownie.
Santander Bank Polska
jest trzecią siłą sektora bankowego w Polsce. Swoją pozycję zawdzięcza dynamicznemu rozwojowi,
wysokiej jakości produktom, innowacyjności, konsekwentnemu budowaniu siły marki i stałemu
dążeniu do perfekcji w relacjach z klientami.
Głównym akcjonariuszem Santander Bank Polska jest Banco Santander – jeden z największych banków na świecie pod względem kapitalizacji rynkowej.
Naszą misją jest pomoc klientom w rozwoju, ponieważ prawdziwy rozwój dzieje się każdego dnia.
Naszą wizją jest stać się najlepszym bankiem detalicznym i biznesowym, który dba o lojalność
pracowników, klientów, akcjonariuszy i społeczności lokalnych.
W Polsce program uruchomiony został w grudniu 2011 roku. Polska dywizja
Santander Universidades prowadzi współpracę z ponad 61 kluczowymi uczelniami w naszym kraju. Na
całym świecie Santander Universidades zrzesza ich ponad 1000. Polskie uniwersytety aktywnie korzystają
z możliwości, jakie daje Santander Universidades. Jedną z fundamentalnych praktyk Santander
Universidades jest wspieranie indywidualnych programów badawczych z zakresu przedsiębiorczości,
rozwoju badań naukowych, szczególnie w zakresie nowych technologii, mobilności studentów oraz
pracowników, a także rozwoju networkingu.
Fundacja Santander Bank Polska im. I.J. Paderewskiego
działa na rzecz rozwoju społeczeństwa obywatelskiego – inspirujemy, stwarzamy możliwości,
aktywnie angażujemy się w życie lokalnych społeczności przez programy grantowe i sieć wolontariuszy Fundacji, promujemy kreatywność i przedsiębiorczość młodych ludzi.
Trzeci pod względem aktywów
7,4 mln klientów2
3,2 mln klientów w kanałach elektronicznych3
co nas wyróżnia?
W rankingu 2022 roku Instytucja Roku Santander Bank Polska kolejny rok z rzędu został nagrodzony w kategoriach: Najlepsza Obsługa w Placówce, Najlepsza Obsługa w Kanałach Zdalnych, Najlepszy Bank dla Firm. Wyróżnienie otrzymała też Fundacja Santander Bank Polska za działania na rzecz Społecznej Odpowiedzialności.
Santander Bank Polska po raz drugi zdobył I miejsce w kategorii "Złoty Bank – najlepsza wielokanałowa jakość obsługi" w rankingu "Złoty Bankier 2022" organizowanym przez Bankier.pl i "Pulsu Biznesu" przy wsparciu Minds&Roses i Obserwatorium.biz. To już 5. podium banku za najlepszą wielokanałową jakość obsługi.
Santander Bank Polska po raz drugi z rzędu zwyciężył w rankingu miesięcznika FORBES – „Bank Przyjazny Firmie”. W rankingu bank doceniono za jakość obsługi, pozyskiwanie klienta, zdalne kanały kontaktu.
Santander zdobył tytuł „Bank Roku” w kategorii „Inkluzywna bankowość” magazynu The Banker.
biznes i wyniki 31.12.2022
Kredyty (brutto)
158 mld
Depozyty
195 mld
Fundusze Klientów
209 mld
Aktywa
259 mld
Zysk należny akcjonariuszom
2 799 mln
udział w rynku1
Kredyty
11,8%
Depozyty
11,3%
PLACÓWKI I KLIENCI
SANTANDER
SCB
Oddziały
351
50
Bankomaty
1412
Zatrudnienie
9,2 tys.
1,5 tys.
1. Udział rynku dla Grupy Santander Bank Polska na 31.12.2022 r.
2. Włączając SCB.
3. Wyłączając SCB. Digital: klienci, którzy zalogowali się przynajmniej raz w danym
miesiącu.
144 mln Klientów indywidualnych, firmowych,
instytucji publicznych oraz instytucji
202 tys. pracowników dba o jakość usług i
produktów
13 tys. oddziałów do dyspozycji Klientów banków
Grupy Santander
10 głównych rynków: Polska, Wielka Brytania,
Brazylia, Hiszpania, Chile Argentyna, Meksyk, USA, Niemcy i Portugalia