english version
logo santander select

witamy w świecie
Santander Select

z szerokim widokiem
na finanse

Szanowni Państwo,

serdecznie witam w świecie bankowości osobistej Santander Select i dziękuję za okazane nam zaufanie. Nie mam wątpliwości, że nasza partnerska współpraca przyniesie obustronną satysfakcję i wymierne korzyści.

W ramach obsługi Santander Select zapewniamy Państwu dostęp do ekskluzywnych usług i produktów finansowych na wyjątkowych warunkach. Zapewniamy bezpieczną i bezzwłoczną obsługę codziennych zleceń bankowych, jak też spersonalizowane, zróżnicowane strategie pomnażania kapitału. Dzięki szczegółowej analizie stopnia zaangażowania, zakładanego czasu i celu, możemy Państwu proponować rozwiązania z perspektywami na nieprzeciętny zysk.

Status klienta Select daje Państwu szereg przywilejów. Jednym z nich jest kompleksowa obsługa świadczona przez osobistego doradcę i telefoniczną Linię Select – dostępne z każdego zakątka świata. Za ich pośrednictwem zrealizują Państwo te same dyspozycje, co w oddziale banku.

Zachęcam do zapoznania się ze światem bankowości osobistej Select w Santander Bank Polska.

Łączę wyrazy szacunku.

Iwona Derewońko
Dyrektor Biura Relacji z Klientem Select

prestiżowa oferta
dla wymagających

Traktujemy Państwa z należnym
szacunkiem i uwagą.
Dlatego oferujemy Państwu
najwyższej klasy produkty
i usługi oraz wsparcie
profesjonalnych doradców.

główne korzyści

Klientom Santander Select wybierającym fundusze inwestycyjne Santander oferujemy:

  • profesjonalne zarządzanie funduszami przez wysoko wykwalifikowanych specjalistów

  • ponad 20 letnie doświadczenie Santander TFI S.A. w inwestowaniu na rodzimym oraz zagranicznych rynkach finansowych

  • wiele możliwości inwestycyjnych

  • elastyczność i wygodę inwestycji

  • dostęp do funduszy przez usługę Santander internet

  • możliwość obsługi funduszy telefonicznie przez Linię Select

główne korzyści

  • Niestandardowe oprocentowanie i czas trwania

  • Dowolny sposób przekazania odsetek i kapitału po upływie terminu

  • Dostęp do środków przez internet i telefon dla Użytkowników usług Santander internet

główne korzyści

  • Członkostwo w prestiżowym programie Priority Pass umożliwiającym wstęp do komfortowych saloników lotniskowych na całym świecie

  • Realizacja niestandardowych życzeń w ramach serwisu Concierge, zlecanych zarówno przez telefon, jak i przez platformę internetową concierge.europ-assistance.pl (Usługi concierge są realizowane w ramach ubezpieczenia Assistance Platinum)

  • Dostęp do ubezpieczenia Assistance Platinum (pomoc w podróży samochodem, pomoc w domu i pomoc medyczna na terenie Polski)

  • Możliwość rezerwacji luksusowych hoteli na całym świecie poprzez stronę myvisaluxuryhotels.com oraz dostęp do wielu przywilejów

główne korzyści

  • Bezpłatne prowadzenie Konta Select, jeśli spełnią Państwo warunki bezpłatnego korzystania z konta lub 45 zł miesięcznie. Więcej

  • Bezpłatne transakcje: przelewy natychmiastowe i internetowe, polecenia zapłaty, zlecenia stałe

  • Bezpłatne wypłaty kartą Visa Select ze wszystkich bankomatów w Polsce i brak opłaty banku za wypłaty z bankomatów za granicą

  • Bez prowizji za przewalutowanie transakcji zagranicznej wykonanej kartą Visa Select w innej walucie niż PLN

  • Bezpłatne przelewy zagraniczne z konta w złotych albo konta walutowego na rachunki do banków z Grupy Santander

  • 1% zwrotu za rachunki (gaz, prąd, TV, internet, telefon) – do 300 zł rocznie

  • Bezpłatne prowadzenie Rachunku maklerskiego VIP dla posiadaczy Konta Select

główne korzyści

  • Bezpieczeństwo dzięki identyfikacji klientów za pomocą numeru NIK i powiązanego z nim kodu PIN.

  • Komfortowa i przyjazna obsługa operacji bankowych

  • Wysoka jakość świadczonych usług

  • Doradcy na Linii Select są do Państwa dyspozycji pod nr telefonu 61 885 86 00, w dni robocze od 7.00 do 21.00

Opłata za połączenia zgodna z taryfą danego operatora.

obsługa godna
klienta SELECT

Chcemy jak najlepiej Państwu służyć. Dlatego dokładamy starań, żeby pozostawać w stałym kontakcie. Jednocześnie pragniemy podkreślić, że szanujemy Państwa czas i z myślą o tym stworzyliśmy zróżnicowane, komfortowe kanały komunikacji dla kompleksowego wsparcia w codziennych relacjach z bankiem.

bankowość internetowa
i mobilna

Nieustannie wdrażamy innowacyjne rozwiązania, które ułatwiają szybki i bezpieczny kontakt z bankiem – o każdej porze i z każdego miejsca na świecie. Jesteśmy zawsze tam, gdzie nasi klienci.

Logowanie do usług Santander internet Jak pobrać aplikację mobilną Santander mobile?

strona internetowa

Stworzona specjalnie dla zamożnych klientów internetowa strefa bankowości osobistej Select jest kompendium wiedzy na temat wszystkich produktów i usług, które świadczy Państwu Santander Bank Polska.

kontakt z SANTANDER
BANK POLSKA

Zróżnicowanie kanałów kontaktu i ich powszechna dostępność są bardzo ważne. Dlatego nasi klienci mogą skonsultować się z pracownikami banku telefonicznie, e-mailowo oraz listownie.

Dostępne kanały kontaktu Ważne telefony

  • Infolinia Banku 1 9999*

  • Linia Select +48 61 885 86 00, w dni robocze od 7.00 do 21.00

  • Infolinia Fundusze Inwestycyjne Santander 801 123 801
    lub +48 61 885 19 19

  • Usługi Maklerskie 801 364 636*

  • Ubezpieczenia (zgłaszanie roszczeń)
    +48 22 557 44 71 lub 801 888 188

  • Usługi Concierge i Assistance
    +48 22 205 50 35

Opłata za połączenia zgodna z taryfą danego operatora.

grupa santander
– europejski lider
bankowości

  • Santander Bank Polska jest trzecią siłą sektora bankowego w Polsce. Swoją pozycję zawdzięcza dynamicznemu rozwojowi, wysokiej jakości produktom, innowacyjności, konsekwentnemu budowaniu siły marki i stałemu dążeniu do perfekcji w relacjach z klientami.
  • Głównym akcjonariuszem Santander Bank Polska jest Banco Santander – jeden z największych banków na świecie pod względem kapitalizacji rynkowej.
  • Naszą misją jest pomoc klientom w rozwoju, ponieważ prawdziwy rozwój dzieje się każdego dnia.
  • Naszą wizją jest stać się najlepszym bankiem detalicznym i biznesowym, który dba o lojalność pracowników, klientów, akcjonariuszy i społeczności lokalnych.
  • Wspieramy edukację i rozwój nauki przez globalny Program Santander Universidades

    W Polsce program uruchomiony został w grudniu 2011 roku. Polska dywizja Santander Universidades prowadzi współpracę z ponad 61 kluczowymi uczelniami w naszym kraju. Na całym świecie Santander Universidades zrzesza ich ponad 1000. Polskie uniwersytety aktywnie korzystają z możliwości, jakie daje Santander Universidades. Jedną z fundamentalnych praktyk Santander Universidades jest wspieranie indywidualnych programów badawczych z zakresu przedsiębiorczości, rozwoju badań naukowych, szczególnie w zakresie nowych technologii, mobilności studentów oraz pracowników, a także rozwoju networkingu.
  • Fundacja Santander Bank Polska im. I.J. Paderewskiego działa na rzecz rozwoju społeczeństwa obywatelskiego – inspirujemy, stwarzamy możliwości, aktywnie angażujemy się w życie lokalnych społeczności przez programy grantowe i sieć wolontariuszy Fundacji, promujemy kreatywność i przedsiębiorczość młodych ludzi.
Źródło informacji: strona www.santander.com
  • Trzeci pod względem
    aktywów

  • 7,4 mln
    Klientów2

  • 3,2 mln
    aktywnych Klientów
    w kanałach elektronicznych3

co nas wyróżnia?

  • W rankingu 2022 roku Instytucja Roku Santander Bank Polska kolejny rok z rzędu został nagrodzony w kategoriach: Najlepsza Obsługa w Placówce, Najlepsza Obsługa w Kanałach Zdalnych, Najlepszy Bank dla Firm. Wyróżnienie otrzymała też Fundacja Santander Bank Polska za działania na rzecz Społecznej Odpowiedzialności.
  • Santander Bank Polska po raz drugi zdobył I miejsce w kategorii "Złoty Bank – najlepsza wielokanałowa jakość obsługi" w rankingu "Złoty Bankier 2022" organizowanym przez Bankier.pl i "Pulsu Biznesu" przy wsparciu Minds&Roses i Obserwatorium.biz. To już 5. podium banku za najlepszą wielokanałową jakość obsługi.
  • Santander Bank Polska po raz drugi z rzędu zwyciężył w rankingu miesięcznika FORBES – „Bank Przyjazny Firmie”. W rankingu bank doceniono za jakość obsługi, pozyskiwanie klienta, zdalne kanały kontaktu.
  • Santander zdobył tytuł „Bank Roku” w kategorii „Inkluzywna bankowość” magazynu The Banker
biznes i wyniki 31.12.2022
Kredyty (brutto) 158 mld
Depozyty 195 mld
Fundusze Klientów 209 mld
Aktywa 259 mld
Zysk należny akcjonariuszom 2 799 mln
udział w rynku1
Kredyty 11,8%
Depozyty 11,3%
PLACÓWKI I KLIENCI SANTANDER SCB
Oddziały 351 50
Bankomaty 1412
Zatrudnienie 9,2 tys. 1,5 tys.
  • 160 mln
    Klientów indywidualnych,
    firmowych, instytucji
    publicznych oraz instytucji

  • 206 tys.
    pracowników dba
    o jakość usług
    i produktów

  • 10 głównych rynków:
    Polska, Wielka Brytania,
    Brazylia, Hiszpania, Chile
    Argentyna, Meksyk, USA,
    Niemcy i Portugalia

rozwiń skrzydła
z santander bank polska

Materiał nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 ustawy – Kodeks cywilny.
Z oferty kredytowej mogą skorzystać osoby, które spełniają wymagane przez Bank warunki oceny zdolności kredytowej.
Z usługi bankowości telefonicznej Linia Select mogą korzystać klienci Santander Select, czyli osoby, które mają minimum 10 tys. zł wpływów miesięczne na rachunek płatniczy lub mają minimum 150 tys. zł oszczędności w banku - w każdym z ostatnich 3 miesięcy przed zawarciem Umowy i zawarły umowę usług Santander online.
Santander Bank Polska S.A. jest Bank jest agentem ubezpieczeniowym Santander Allianz TUŻ. Bank jest wpisany pod nr 11135943/A do rejestru pośredników ubezpieczeniowych, który prowadzi KNF. 
Ochrona ubezpieczeniowa w zakresie ubezpieczenia Assistance Platinum świadczona jest przez Europ Assistance S.A. na podstawie umowy ubezpieczenia grupowego zawartej z Santander Bank Polska S.A. Warunki Ubezpieczeń określające szczegółowe zasady ubezpieczenia (w tym zakres ubezpieczenia, zasady odstąpienia/rezygnacji, wyłączenia lub ograniczenia odpowiedzialności ubezpieczyciela) oraz Karty Produktów dostępne są na stronie www.santander.pl oraz w oddziałach banku
Informacje o usłudze Concierge ujęte są w Ogólnych warunkach ubezpieczenia Assistance Posiadaczy i użytkowników Kart Kredytowych Platinum wydawanych przez Santander Bank Polska S.A.
Santander Bank Polska S.A. jest dystrybutorem jednostek uczestnictwa Funduszy Santander FIO i Santander Prestiż SFIO zarządzanych przez Santander TFI S.A. Nabywanie i zbywanie jednostek uczestnictwa wskazanych funduszy inwestycyjnych jest możliwe po uprzednim zawarciu z Bankiem stosownej umowy. Wartość aktywów netto niektórych subfunduszy cechuje się dużą zmiennością ze względu na skład portfela inwestycyjnego. Niektóre subfundusze mogą inwestować więcej niż 35% aktywów w papiery wartościowe emitowane, gwarantowane lub poręczane przez Skarb Państwa lub Narodowy Bank Polski. Fundusze nie gwarantują realizacji założonego celu inwestycyjnego ani uzyskania określonego wyniku inwestycyjnego. Uczestnik musi liczyć się z możliwością straty przynajmniej części wpłaconych środków. Dane finansowe dotyczące funduszy oraz czynniki ryzyka znajdują się w kluczowych informacjach dla inwestorów (KIDI) oraz prospektach informacyjnych dostępnych na SantanderTFI.pl . Przed podjęciem decyzji inwestycyjnej Uczestnik powinien wziąć pod uwagę opłaty związane z danym Funduszem oraz uwzględnić ewentualne opodatkowanie zysku. Klasyfikacja subfunduszy jest uzależniona od parametrów wskazanych przez Santander TFI S.A. w KIDI oraz prospekcie informacyjnym. Materiał nie stanowi porady inwestycyjnej czy rekomendacji, ma wyłącznie charakter informacyjny oraz promocyjny i nie może być wyłączną podstawą podejmowania decyzji inwestycyjnych. Fundusze inwestycyjne nie są objęte systemem gwarantowania, o którym mowa w ustawie z dnia 10 czerwca 2016 r. o Bankowym Funduszu Gwarancyjnym, systemie gwarantowania depozytów oraz przymusowej restrukturyzacji.
Właścicielem i organizatorem Programu Priority Pass jest Priority Pass Limited, 520 Fulham Road, London, SW6 5NJ Wielka Brytania.
Usługę Kiosk Select świadczy Media Carrier Solutions GmbH z siedzibą przy Feringastraβe 6, 85774 Monachium, Niemcy.
Usługę CyberRescue świadczy CyberRescue Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Modlińska 129/U10, 03-186 Warszawa.
Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD oraz w placówkach banku.
Santander internet i Santander mobile to usługi bankowości elektronicznej. Linia Select i Infolinia to usługi bankowości telefonicznej.
Karta Visa Select to debetowa karta płatnicza.
Opłata miesięczna za kartę to opłata za usługę obsługi karty debetowej.
Konto Select to rachunek płatniczy.
Wypłata gotówki kartą za granicą na terenie krajów EOG poza Polską, jest transgraniczną transakcją płatniczą przy użyciu karty debetowej do płatności gotówkowych.
Przelew natychmiastowy jest poleceniem przelewu Express ELIXIR lub poleceniem przelewu BlueCash.
Przelew to polecenie przelewu lub poleceniem przelewu wewnętrznego.
Transakcja wykonana w innej walucie niż PLN będzie przewalutowana, co wiąże się z kosztem kursu walutowego, który stosujemy.
Szczegóły oferty, informacje o opłatach, prowizjach i oprocentowaniu dostępne są w placówkach banku oraz na naszej stronie.
Infolinia: 1 9999 – opłata zgodna z taryfą danego operatora. Stan na 1.09.2023 r.

witamy w świecie Santander Select

z szerokim widokiem na finanse

Szanowni Państwo,

serdecznie witam w świecie bankowości osobistej Santander Select i dziękuję za okazane nam zaufanie. Nie mam wątpliwości, że nasza partnerska współpraca przyniesie obustronną satysfakcję i wymierne korzyści.

W ramach obsługi Santander Select zapewniamy Państwu dostęp do ekskluzywnych usług i produktów finansowych na wyjątkowych warunkach. Zapewniamy bezpieczną i bezzwłoczną obsługę codziennych zleceń bankowych, jak też spersonalizowane, zróżnicowane strategie pomnażania kapitału. Dzięki szczegółowej analizie stopnia zaangażowania, zakładanego czasu i celu, możemy Państwu proponować rozwiązania z perspektywami na nieprzeciętny zysk.

Status klienta Select daje Państwu szereg przywilejów. Jednym z nich jest kompleksowa obsługa świadczona przez osobistego doradcę i telefoniczną Linię Select – dostępne z każdego zakątka świata. Za ich pośrednictwem zrealizują Państwo te same dyspozycje, co w oddziale banku.

Zachęcam do zapoznania się ze światem bankowości osobistej Select w Santander Bank Polska.

Łączę wyrazy szacunku.

Iwona Derewońko
Dyrektor Biura Relacji z Klientem Select

czytaj dalej

prestiżowa oferta dla wymagających

Traktujemy Państwa z należytym szacunkiem i uwagą. Dlatego oferujemy Państwu najwyższej klasy produkty i usługi oraz wsparcie profesjonalnych doradców.

główne korzyści

  • Niestandardowe oprocentowanie i czas trwania

  • Dowolny sposób przekazania odsetek i kapitału po upływie terminu

  • Dostęp do środków przez internet i telefon dla Użytkowników usług Santander internet

główne korzyści

  • Członkostwo w prestiżowym programie Priority Pass umożliwiającym wstęp do komfortowych saloników lotniskowych na całym świecie

  • Realizacja niestandardowych życzeń w ramach serwisu Concierge, zlecanych zarówno przez telefon, jak i przez platformę internetową concierge.europ-assistance.pl (Usługi concierge są realizowane w ramach ubezpieczenia Assistance Platinum)

  • Dostęp do ubezpieczenia Assistance Platinum (pomoc w podróży samochodem, pomoc w domu i pomoc medyczna na terenie Polski)

  • Możliwość rezerwacji luksusowych hoteli na całym świecie poprzez stronę myvisaluxuryhotels.com oraz dostęp do wielu przywilejów

główne korzyści

  • Bezpłatne prowadzenie Konta Select, jeśli spełnią Państwo warunki bezpłatnego korzystania z konta lub 45 zł miesięcznie. Więcej

  • Bezpłatne transakcje: przelewy natychmiastowe i internetowe, polecenia zapłaty, zlecenia stałe

  • Bezpłatne wypłaty kartą Visa Select ze wszystkich bankomatów w Polsce i brak opłaty banku za wypłaty z bankomatów za granicą

  • Bez prowizji za przewalutowanie transakcji zagranicznej wykonanej kartą Visa Select w innej walucie niż PLN

  • Bezpłatne przelewy zagraniczne z konta w złotych albo konta walutowego na rachunki do banków z Grupy Santander

  • 1% zwrotu za rachunki (gaz, prąd, TV, internet, telefon) – do 300 zł rocznie

  • Bezpłatne prowadzenie Rachunku maklerskiego VIP dla posiadaczy Konta Select

główne korzyści

  • Bezpieczeństwo dzięki identyfikacji klientów za pomocą numeru NIK i powiązanego z nim kodu PIN.

  • Komfortowa i przyjazna obsługa operacji bankowych

  • Wysoka jakość świadczonych usług

  • Doradcy na Linii Select są do Państwa dyspozycji pod nr telefonu 61 885 86 00, w dni robocze od 7.00 do 21.00

Opłata za połączenia zgodna z taryfą danego operatora.

główne korzyści

Klientom Santander Select wybierającym fundusze inwestycyjne Santander oferujemy:

  • profesjonalne zarządzanie funduszami przez wysoko wykwalifikowanych specjalistów

  • ponad 20 letnie doświadczenie w Santander TFI S.A. w inwestowaniu na rodzimym oraz zagranicznych rynkach finansowych

  • wiele możliwości inwestycyjnych

  • elastyczność i wygodę inwestycji

  • dostęp do funduszy przez usługę Santander internet

  • możliwość obsługi funduszy telefonicznie przez Linię Select

czytaj dalej

obsługa godna klienta select

Chcemy jak najlepiej Państwu służyć. Dlatego dokładamy starań, żeby pozostawać w stałym kontakcie. Jednocześnie pragniemy podkreślić, że szanujemy Państwa czas i z myślą o tym stworzyliśmy zróżnicowane, komfortowe kanały komunikacji dla kompleksowego wsparcia w codziennych relacjach z bankiem.

bankowość internetowa
i mobilna

Nieustannie wdrażamy innowacyjne rozwiązania, które ułatwiają szybki i bezpieczny kontakt z bankiem – o każdej porze i z każdego miejsca na świecie. Jesteśmy zawsze tam, gdzie nasi klienci.

Logowanie do usług Santander internet Jak pobrać aplikację mobilną Santander mobile?

strona internetowa

Stworzona specjalnie dla zamożnych klientów internetowa strefa bankowości osobistej Select jest kompendium wiedzy na temat wszystkich produktów i usług, które świadczy Państwu Santander Bank Polska.

kontakt z
SANTANDER BANK POLSKA

Zróżnicowanie kanałów kontaktu i ich powszechna dostępność są bardzo ważne. Dlatego nasi klienci mogą skonsultować się z pracownikami banku telefonicznie, e-mailowo oraz listownie.

Dostępne kanały kontaktu Ważne telefony
  • Infolinia Banku 1 9999*

  • Linia Select +48 61 885 86 00, w dni robocze od 7.00 do 21.00

  • Infolinia Fundusze Inwestycyjne Santander 801 123 801 lub +48 61 885 19 19

  • Usługi Maklerskie 801 364 636*

  • Ubezpieczenia (zgłaszanie roszczeń) +48 22 557 44 71 lub 801 888 188

  • Usługi Concierge i Assistance +48 22 205 50 35

Opłata za połączenia zgodna z taryfą danego operatora.
czytaj dalej

grupa santander - europejski lider bankowości

  • Santander Bank Polska jest trzecią siłą sektora bankowego w Polsce. Swoją pozycję zawdzięcza dynamicznemu rozwojowi, wysokiej jakości produktom, innowacyjności, konsekwentnemu budowaniu siły marki i stałemu dążeniu do perfekcji w relacjach z klientami.
  • Głównym akcjonariuszem Santander Bank Polska jest Banco Santander – jeden z największych banków na świecie pod względem kapitalizacji rynkowej.
  • Naszą misją jest pomoc klientom w rozwoju, ponieważ prawdziwy rozwój dzieje się każdego dnia.
  • Naszą wizją jest stać się najlepszym bankiem detalicznym i biznesowym, który dba o lojalność pracowników, klientów, akcjonariuszy i społeczności lokalnych.
  • Wspieramy edukację i rozwój nauki przez globalny Program Santander Universidades

    W Polsce program uruchomiony został w grudniu 2011 roku. Polska dywizja Santander Universidades prowadzi współpracę z ponad 61 kluczowymi uczelniami w naszym kraju. Na całym świecie Santander Universidades zrzesza ich ponad 1000. Polskie uniwersytety aktywnie korzystają z możliwości, jakie daje Santander Universidades. Jedną z fundamentalnych praktyk Santander Universidades jest wspieranie indywidualnych programów badawczych z zakresu przedsiębiorczości, rozwoju badań naukowych, szczególnie w zakresie nowych technologii, mobilności studentów oraz pracowników, a także rozwoju networkingu.
  • Fundacja Santander Bank Polska im. I.J. Paderewskiego działa na rzecz rozwoju społeczeństwa obywatelskiego – inspirujemy, stwarzamy możliwości, aktywnie angażujemy się w życie lokalnych społeczności przez programy grantowe i sieć wolontariuszy Fundacji, promujemy kreatywność i przedsiębiorczość młodych ludzi.
Źródło informacji: strona www.santander.com
  • Trzeci pod względem
    aktywów

  • 7,4 mln
    klientów2

  • 3,2 mln
    klientów
    w kanałach elektronicznych3

co nas wyróżnia?

  • W rankingu 2022 roku Instytucja Roku Santander Bank Polska kolejny rok z rzędu został nagrodzony w kategoriach: Najlepsza Obsługa w Placówce, Najlepsza Obsługa w Kanałach Zdalnych, Najlepszy Bank dla Firm. Wyróżnienie otrzymała też Fundacja Santander Bank Polska za działania na rzecz Społecznej Odpowiedzialności.
  • Santander Bank Polska po raz drugi zdobył I miejsce w kategorii "Złoty Bank – najlepsza wielokanałowa jakość obsługi" w rankingu "Złoty Bankier 2022" organizowanym przez Bankier.pl i "Pulsu Biznesu" przy wsparciu Minds&Roses i Obserwatorium.biz. To już 5. podium banku za najlepszą wielokanałową jakość obsługi.
  • Santander Bank Polska po raz drugi z rzędu zwyciężył w rankingu miesięcznika FORBES – „Bank Przyjazny Firmie”. W rankingu bank doceniono za jakość obsługi, pozyskiwanie klienta, zdalne kanały kontaktu.
  • Santander zdobył tytuł „Bank Roku” w kategorii „Inkluzywna bankowość” magazynu The Banker.
biznes i wyniki 31.12.2022
Kredyty (brutto) 158 mld
Depozyty 195 mld
Fundusze Klientów 209 mld
Aktywa 259 mld
Zysk należny akcjonariuszom 2 799 mln
udział w rynku1
Kredyty 11,8%
Depozyty 11,3%
PLACÓWKI I KLIENCI SANTANDER SCB
Oddziały 351 50
Bankomaty 1412
Zatrudnienie 9,2 tys. 1,5 tys.
  • 144 mln
    Klientów indywidualnych, firmowych, instytucji publicznych oraz instytucji

  • 202 tys.
    pracowników dba o jakość usług i produktów

  • 13 tys.
    oddziałów do dyspozycji Klientów banków Grupy Santander

  • 10 głównych rynków:
    Polska, Wielka Brytania, Brazylia, Hiszpania, Chile Argentyna, Meksyk, USA, Niemcy i Portugalia

czytaj dalej

rozwiń skrzydła z santander bank polska

Materiał nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 ustawy – Kodeks cywilny.
Z oferty kredytowej mogą skorzystać osoby, które spełniają wymagane przez Bank warunki oceny zdolności kredytowej.
Z usługi bankowości telefonicznej Linia Select mogą korzystać klienci Santander Select, czyli osoby, które mają minimum 10 tys. zł wpływów miesięczne na rachunek płatniczy lub mają minimum 150 tys. zł oszczędności w banku - w każdym z ostatnich 3 miesięcy przed zawarciem Umowy i zawarły umowę usług Santander online.
Santander Bank Polska S.A. jest Bank jest agentem ubezpieczeniowym Santander Allianz TUŻ. Bank jest wpisany pod nr 11135943/A do rejestru pośredników ubezpieczeniowych, który prowadzi KNF. 
Ochrona ubezpieczeniowa w zakresie ubezpieczenia Assistance Platinum świadczona jest przez Europ Assistance S.A. na podstawie umowy ubezpieczenia grupowego zawartej z Santander Bank Polska S.A. Warunki Ubezpieczeń określające szczegółowe zasady ubezpieczenia (w tym zakres ubezpieczenia, zasady odstąpienia/rezygnacji, wyłączenia lub ograniczenia odpowiedzialności ubezpieczyciela) oraz Karty Produktów dostępne są na stronie www.santander.pl oraz w oddziałach banku
Informacje o usłudze Concierge ujęte są w Ogólnych warunkach ubezpieczenia Assistance Posiadaczy i użytkowników Kart Kredytowych Platinum wydawanych przez Santander Bank Polska S.A.
Santander Bank Polska S.A. jest dystrybutorem jednostek uczestnictwa Funduszy Santander FIO i Santander Prestiż SFIO zarządzanych przez Santander TFI S.A. Nabywanie i zbywanie jednostek uczestnictwa wskazanych funduszy inwestycyjnych jest możliwe po uprzednim zawarciu z Bankiem stosownej umowy. Wartość aktywów netto niektórych subfunduszy cechuje się dużą zmiennością ze względu na skład portfela inwestycyjnego. Niektóre subfundusze mogą inwestować więcej niż 35% aktywów w papiery wartościowe emitowane, gwarantowane lub poręczane przez Skarb Państwa lub Narodowy Bank Polski. Fundusze nie gwarantują realizacji założonego celu inwestycyjnego ani uzyskania określonego wyniku inwestycyjnego. Uczestnik musi liczyć się z możliwością straty przynajmniej części wpłaconych środków. Dane finansowe dotyczące funduszy oraz czynniki ryzyka znajdują się w kluczowych informacjach dla inwestorów (KIDI) oraz prospektach informacyjnych dostępnych na SantanderTFI.pl . Przed podjęciem decyzji inwestycyjnej Uczestnik powinien wziąć pod uwagę opłaty związane z danym Funduszem oraz uwzględnić ewentualne opodatkowanie zysku. Klasyfikacja subfunduszy jest uzależniona od parametrów wskazanych przez Santander TFI S.A. w KIDI oraz prospekcie informacyjnym. Materiał nie stanowi porady inwestycyjnej czy rekomendacji, ma wyłącznie charakter informacyjny oraz promocyjny i nie może być wyłączną podstawą podejmowania decyzji inwestycyjnych. Fundusze inwestycyjne nie są objęte systemem gwarantowania, o którym mowa w ustawie z dnia 10 czerwca 2016 r. o Bankowym Funduszu Gwarancyjnym, systemie gwarantowania depozytów oraz przymusowej restrukturyzacji.
Właścicielem i organizatorem Programu Priority Pass jest Priority Pass Limited, 520 Fulham Road, London, SW6 5NJ Wielka Brytania.
Usługę Kiosk Select świadczy Media Carrier Solutions GmbH z siedzibą przy Feringastraβe 6, 85774 Monachium, Niemcy.
Usługę CyberRescue świadczy CyberRescue Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Modlińska 129/U10, 03-186 Warszawa.
Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie santander.pl/PAD oraz w placówkach banku.
Santander internet i Santander mobile to usługi bankowości elektronicznej. Linia Select i Infolinia to usługi bankowości telefonicznej.
Karta Visa Select to debetowa karta płatnicza.
Opłata miesięczna za kartę to opłata za usługę obsługi karty debetowej.
Konto Select to rachunek płatniczy.
Wypłata gotówki kartą za granicą na terenie krajów EOG poza Polską, jest transgraniczną transakcją płatniczą przy użyciu karty debetowej do płatności gotówkowych.
Przelew natychmiastowy jest poleceniem przelewu Express ELIXIR lub poleceniem przelewu BlueCash.
Przelew to polecenie przelewu lub poleceniem przelewu wewnętrznego.
Transakcja wykonana w innej walucie niż PLN będzie przewalutowana, co wiąże się z kosztem kursu walutowego, który stosujemy.
Szczegóły oferty, informacje o opłatach, prowizjach i oprocentowaniu dostępne są w placówkach banku oraz na naszej stronie.
Infolinia: 1 9999 – opłata zgodna z taryfą danego operatora. Stan na 1.09.2023 r.